НАША ІСТОРІЯ

ІСТОРІЯ НАШОЇ КАВИ

Crown.png

1895

Йоганн Якобз відкриває свій перший магазин у гамірному портовому місті Бремен, що в Німеччині. Зберігаючи каву, чай, шоколад і печиво, він оголошує своєю місією «доставляти лише найкращі, бездоганні товари за розумними цінами».

1907

Йоганн Якобз відкриває свій перший обсмажувальний цех.Тим самим подарувавши жителям Бремена можливість вперше скуштувати смачну та майстерно обсмажену каву.

1920-ті

Кава Jacobs стає доступною в найкращих готелях, ресторанах і на курортах Балтійського узбережжя Німеччини. А на трансатлантичних пароплавах-рекордсменах Jacobs здійснює свою першу подорож до Америки, щоб забезпечити кавою високої якості вимогливих любителів по обидва боки Атлантики.

1930

22-річний племінник Йоганна Уолтер повертається із США і приєднується до компанії з новими ідеями. Він використовує елегантне привабливе пакування, яка вперше візуалізує Аромоксамит Jacobs. І з першими слоганами бренду він закріпив назву "Jacobs" у свідомості людей. У Німеччині він створює парк фургонів для доставки свіжої ароматної кави людям додому.

1948

Під час Другої Світової війни всі будівлі компанії були зруйновані,а виробничі потужності і постачання кави були зупинені. Відновивши належне виробництво, Уолтер отримує першу офіційну післявоєнну поставку із 12 мішків зелених кавових зерен.Це був визначний момент у історії кави Jacobs.

1954

Уолтер Якобз втілює культовий слоган «Wunderbar» у маркетингових кампаніях та рекламі. Перша розчинна кава Jacobs – Mocca Press – також була випущена в 1957 році.

1960-ті

Син Уолтера Клаус приєднується до компанії в 1962 році і допомагає розпочати нову еру процвітання: створення нових продуктів, упаковки та комунікацій. Автопарк Якобза, що складався з фургонів VW Transporter у їх культовій лівреї «джміль» стає місцем, яке неможливо пропустити в містах.

1970-ті

Jacobs Krönung здобуває шалену популярність серед кавоманів та стає настільки бажаним, що його починають надсилати в якості цінного подарунку родичам та друзям у Східну Німеччину. У 1973 році ми бачимо появу фрау Зоммер, яка стала культовим обличчям рекламних кампаній Jacobs на наступні 12 років.

1980-ті

У 1982 році Клаус Якобз об’єднує бренд із відомим швейцарським шоколадним бізнесом Suchard. І цей крок поклав початок трансформації сімейного бізнесу у міжнародний бренд.

1990-ті

У 1990 році Jacobs продається компанії Philip Morris, ставши частиною Kraft Jacobs Suchard. Jacobs виходить на нові ринки, відкриваючи справжню якісну каву для жителів країн колишнього Радянянського Союзу, Близького Сходу, Африки та Центральної Америки.

2015

Kraft Foods стає Mondelez International Inc. і відмовляється від свого кавового підрозділу в рамках нового злиття з Sara Lee для створення Jacobs Douwe Egberts (JDE).

2016

Jacobs гармонізується з потужною айдентикою бренду, прикрашений золотою короною, вперше представленою ще 50 років тому. Ми продовжуємо прикрашати буденність Аромоксамитом кави Jacobs, аби нагадувати людям про безцінність моментів.

2020

JDE об’єднується з Peet’s Coffee, щоб створити JDE Peet’s, зареєстровану у Амстердамі, в травні 2020 року.

Ellipse 127.png
signature_recentred2.png

МИ ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ КРАЩОГО МАЙБУТНЬОГО

Sustainability

Sourcing for better

Наша уважність до якості, це не лише про напій. Це також і про те, як ми працюємо з людьми та планетою на кожному етапі виготовлення кави. Від екологічного використання природніх ресурсі та рівності людей до процвітання фермерських господарств.