КАВА, ЩО ПОЧАЛАСЯ З ТОГО, ХТО МАВ МРІЮ

Для Йоганна Якобза, аромат був ключем, який відкривав магію кави і він мріяв донести це до всіх інших

15 січня 1895 року в одній з Бременських газет вийшло оголошення: Йоганн Якобз відкривав свій "особливий магазин кави, чаю, какао, шоколаду та печива". В 1907 р. Він вже відкриває власну фабрику з обсмаження кави - особлива гордість Йоганна. 30 жовтня 1913 року в Імператорському патентному відомстві була зареєстрована торгова марка Kaffeesack 131/19.

Після закінчення першої світової війни попит на каву відновився. Кавові зерна знову з`явились  на полицях магазинів Йогана Якобза. Попит зростав шаленими темпами і в 1926 році Йоганн заснував власну компанію Jacobs & Co, а вже в 1928 придбав власний автопарк задля організації доставки кави споживачам.  

Рекламна підтримка Якобз почалась разом з появою в правлінні компанії Уолтера Якобза, племінника Йогана. Своє бачення бренду Якобз він почав реалізовувати в 1930-у році, представивши нове пакування з "оригінальним" на той час, кольором пакування, зображенням кавового мішка та написом "Jacobs Kaffe". В 1931 з`явився перший слоган - "Неймовірне задоволення до останньої краплі!"

Під час Другої Світової війни всі будівлі компанії були зруйновані, але Йоганн Якобз відновив магазин і відкрив його відвідувачам вже в грудні 1950-го року. В 1954 році бренд почав рекламуватись на радіо.

Новий слоган "Кава Jacobs... wunderbar" був у всіх на вустах. У 1957-у році головним героєм реклами Jacobs була дбайлива бабуся Софія. З нею в головній ролі і вийшов перший телевізійний ролик Jacobs. Сталось це у 1959-у році. 

1966 рік став знаковим для бренду: на пакування було додане зображення корони, що символізувало високу, «королівську» якість продукту. Бренд Jacobs вийшов за межі Німеччини і з`явився в Австрії, Швейцарії, Данії, Франції та Канаді. Вже до кінця 60-х років Jacobs мав найбільшу на той час в Європі дистрибуційну мережу.

В 90-ті роки виробництво і торгова марка Jacobs були придбані компанією Kraft Foods. У 2012 році компанія Kraft Foods Inc. була розділена, один зі підрозділів отримав назву Mondelez International. Саме в цю групу до останнього моменту входила сім`я брендів Jacobs. Ще два роки потому, 7 травня 2014 року, Mondelez International оголосив про злиття кавових портфелів з компанією D.E.Master Blenders 1753. Нове спільне підприємство отримує назву Jacobs Douwe Egberts (JDE).

І от сьогодні, кава Jacobs – взірець насиченого смаку та бездоганного Аромоксамиту.

А головне, як і більше 100 років тому, Аромоксамит кави Jacobs надихає кожного зробити крок до своєї мрії.